Непохибна підтримка — PRAVO.UA Непохибна підтримка — PRAVO.UA
прапор_України
2024

Генеральний партнер 2024 року

Видавництво ЮРИДИЧНА ПРАКТИКА
Головна » Статті » Непохибна підтримка

Непохибна підтримка

  • 27.03.2019 17:03
Рубрика Статті
Юрист в соцсетях должен быть безэмоциональным и нейтральным, всегда думая об оценке окружающих

Соцмережі: слабкість чи стратегічна перевага?

 

Вплив соціальних мереж на життя людей сьогодні важко переоцінити. З чашки кави та стрічки новин у Facebook починається ранок кожної пересічної людини. Cоцмережі використовують у роботі для популяризації бренда та продажу товарів/послуг, а контенту мереж довіряють більше, ніж сайтам чи розсилкам по email. Це одночасно геніально прос та та дуже інтегрована платформа для комунікації, де легко висловити свою думку, побачити позицію інших та постійно підтримувати зв’язок. Без сумніву, соцмережі стали центром сучасного інтернету. Однак на цій вільній та необмеженій території треба бути дуже уважним: можна збудувати «імперію бренда» за лічені хвилини, а можна й раптово втратити репутацію.

Для юридичних фірм соцмережі – це доволі нестандартний канал комунікації. Багато компаній не вбачають у соціальних мережах можливостей для позиціонування бренда та взаємодії з аудиторією. Насправді соцмережі вже давно перестали мати винятково  розважально-пізнавальний характер, вони влучно інтегрувалися у бізнеспростір. Тут ви можете спілкуватися з діючими та потенційними клієнтами, аналізувати їхні потреби та вподобання, працювати над створенням позитивної репутації. Проте завжди треба пам’ятати, що ваші дописи знаходяться у вільному доступі для всіх – треба ретельно готувати контент та чітко висловлювати позицію бренда. Найбільш поширені помилки, яких припускаються юридичні компанії у роботі з соцмережами, є такими.

Фірма створює корпоративну сторінку та дублює на ній контент із сайту без жодних змін.

Кожна соціальна мережа має свою специфіку розміщення інформації та рекламні можливості. По-перше, це стиль тексту – природа соціального майданчика передбачає легкість спілкування та просту форму подачі інформації. Отже, тексти мають бути простими та зрозумілими, живими та емоційними. Уявіть людей, до яких ви звертаєтеся у своїй публікації, і це допоможе вам написати текст їхньою мовою. Багатьом компаніям доволі важко подолати цей бар’єр, адже вони вбачають у такій простоті ризик втрати іміджу солідної фірми. По-друге, треба дотримуватися рекомендацій з обсягу тексту. Зважаючи на те, що аудиторія побачить лише фрагмент тексту, необхідно вкласти в нього ключове комунікаційне повідомлення, інтригувати та спонукати до прочитання всієї публікації. Третій аспект, на який варто звертати увагу, – це візуальне оформлення. у соцмережах зображення або фотографія відіграють надзвичайно важливу роль: вкладайте правильні емоції в них, і тоді дует зображення-текст спрацює на максимум. Такий допис захочеться повністю прочитати та навіть поділитися ним на своїй сторінці.

Публікації з’являються дуже рідко, лише з особливої нагоди.

Золоте правило PR у соціальних мережах — регулярність. Діючі та потенційні клієнти спостерігають за нашою діяльністю, хочуть бачити життя бренда. Напівпорожня корпоративна сторінка, на якій з’являються новини раз на місяць або квартал, є

сигналом замислитися, чи потрібно співпрацювати з такою компанією. Адже складається враження, що фірма не бере активної участі у заходах, не надає послуги клієнтам та не розвивається. Щоб не загубитися в інформаційному просторі, треба висвітлювати свою діяльність, ознайомлювати аудиторію із здобутками команди, надавати рекомендації та навіть розважати. Тому не треба чекати на інформаційні приводи – створюйте їх самі та використовуйте кожну слушну мить як можливість додатково прокомунікувати з клієнтом. Для цього необхідно виділити основні групи стейкхолдерів та звертатися до кожного зі своїм ключовим комунікаційним повідомленням, наприклад до клієнта, журналіста, студента, органу влади тощо. Також дуже важливо здійснювати постинг у той час, коли ваша аудиторія активно користується мережами – для цього є зручні інструменти аналітики.

Компанія керується принципом «чим більше, тим краще».

На жаль, це так не працює: за кермом соціальної мережі повинен стояти досвідчений капітан. Щоб вивести оптимальну кількість публікацій для вашої компанії, необхідно врахувати активність/реактивність стратегії, типи інформаційних повідомлень та їх послідовність, сезонні коливання тощо. Велика кількість постів на день, які не узгоджені між собою та не несуть ситуативного навантаження, –  хибний шлях для отримання високих показників охоплення та залучення нових фанів. Рекомендація – розробіть календарний план публікацій на місять уперед, щоб контент був різноплановим та цікавим. Наприклад, після статті юриста у фаховому виданні виходить фотоколаж  із заходу або цитата письменника, прихильником якого є ваша компанія та співробітники. Таким чином ви зможете надати читачеві ретельно виважений та дозований контент, який не дратуватиме та не втомлюватиме.

Створення профілю в усіх можливих соціальних мережах.

За допомогою грамотного SMM можна отримати нових клієнтів, партнерів та підвищити впізнаваність бренда. Але для цього потрібно розробити стратегію просування у тій чи іншій мережі, яка забезпечить реалізацію ваших бізнесцілей. При роботі з соцмережею необхідно враховувати три головних аспекти: мету просування, цільову аудиторію та специфіку соціальної мережі. На мою думку, варто зосередитися лише на тих мережах, в яких живе ваша цільова аудиторія. PR багато ніколи не буває, але принести реальні результати може лише якісна та чітко спланована регулярна робота у соціальних мережах. Для юридичної

фірми, на мій погляд, найбільш затребуваними мережами є Facebook, LinkedIn, Twitter. Звісно, при виборі каналу враховується багато аспектів: робота на українському чи іноземному ринках, портрет цільової аудиторії, маркетингова та PRстратегія, персональна залученість членів юридичної команди тощо.

Відсутність зворотного зв’язку з боку компанії.

Це одна з найпоширеніших помилок, що трапляються у роботі із соціальними мережами, та вагомий репутаційний ризик. До цієї категорії належать повідомлення через месенджери, коментарі під публікаціями та відгуки про сторінку. Розмістити контент – це лише перша сходинка на шляху до успіху. Вам необхідно стежити за тим, як аудиторія взаємодіє із публікацією. У жодному разі не можна ігнорувати запитання та коментарі, навіть негативні. Виняток становлять риторичні питання та ствердження, які не потребують втручання бренда. Ніколи не змушуйте клієнта писати несхвальний відгук на корпоративній сторінці – ви завжди маєте випередити такий намір, дізнатися про рівень задоволеності клієнта вашим сервісом задовго до того, як він вирішить іти в інформаційний простір. Отже, використання соцмереж може стати стратегічною перевагою вашого бізнесу за умови ретельного підходу до вибору каналів комунікації, інструментів та аналізу результатів.

Ольга ЛЯТІНА, PR-директор Pavlenko Legal Group,

“Український юрист” №1-2, 2019

Поділитися

Підписуйтесь на «Юридичну практику» в Facebook, Telegram, Linkedin та YouTube.

Баннер_на_сайт_тип_1
YPpicnic600x900
баннер_600_90px_2
2024
tg-10
Legal High School

СВІЖИЙ ВИПУСК

Чи потрібно відновити військові суди в Україні?

Подивитися результати

Завантажується ... Завантажується ...

PRAVO.UA